Godziny działania sklepu**** Zamówienia online - 24h ****
****** Kontakt telefoniczny ******
PN - PT w godz. 9-15
Facebook
Newsletter
Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
Cennik
Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru
Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru.
Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy przesłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę, tj. PERGAMINART Katarzyna Gargas, ul. Błękitna 7; 10-137 Olsztyn, adres e-mail: sklep@pergaminart.pl, tel.: 609 288 207 o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia /np. pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną/.
Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wypełniony i podpisany formularz należy przesłać na podany w formularzu adres wraz z towarem oraz dowodem zakupu /paragonem lub fakturą/.
Sklep nie przyjmuje przesyłek ze zwrotami za pobraniem.
Możliwy jest tylko zwrot pieniędzy na podany w formularzu numer konta bankowego. Niemożliwe są wymiany produktów.
W przypadku stwierdzenia wad produktu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
Reklamację można złożyć pisemnie pocztą tradycyjną na adres: PERGAMINART Katarzyna Gargas, ul. Błękitna 7; 10-137 Olsztyn lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: sklep@pergaminart.pl. Jako tytuł wiadomości wpisać "Reklamacja". Treść reklamacji powinna zawierać następujące informacje:
nr zamówienia,
nazwę i kod reklamowanego towaru,
skan dowodu zakupu /paragon lub faktura/,
opis wady oraz zdjęcie uwidaczniające wadę.
3. Produkty nie mogą być naprawiane we własnym zakresie, nie mogą być rozbierane.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez
Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
5. W przypadku uzasadnionej reklamacji Sklep zwróci koszt przesyłki.
6. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a w przypadku jeśli będzie to niemożliwe /np. z powodu wyczerpania zapasów/), Sklep zwróci
Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
7. Sklep nie przyjmuje przesyłek nadsyłanych za pobraniem.